maandag 17 november 2014

Pas op! Verzamelgevaar!

Wees gewaarschuwd, als je dit bericht gelezen hebt dan kun je besmet raken met een nieuw verzamelvirus. Een zeer hardnekkig virus, want ook al heb je al alle 75 delen van een vorige Agatha Christie uitgave, dan nóg bestaat de kans dat je gewoon weer opnieuw wilt beginnen met verzamelen. :-))

Uitgeverij Mistral brengt in een heel aantrekkelijk gestileerde hardcover opnieuw delen uit van de boeken van Agatha Christie. Ik heb al héél wat mooie kaften voorbij zien komen...
Vorige week kocht ik mijn eerste exemplaar aangeschaft: De Moord op Roger Ackroyd. Hierin geeft Hercule Poirot voor het eerst acte de présence. De delen kosten € 12,50 per stuk en ik heb het heerlijke vooruitzicht om mezelf elke maand 1 exemplaar cadeau te doen van mijn zakgeld.



Mistral heeft de rechten gekocht van Christie's boeken. Voorheen verschenen de boeken van Agatha Christie bij Luitingh Sijthoff. (zie hier voor meer info)
De reeks van 75 delen van laatstgenoemde uitgever heb ik destijds verzameld. Een heel herkenbare kleurige reeks. Ze zijn nog steeds (tweedehands) te krijgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten